El programa “Crazy About Biomedicine” de l'IRB Barcelona celebra 10 anys fomentant vocacions científiques

Communications and Public engagement

El 10è aniversari del Programa “Crazy About Biomedicine” (“Bojos per la Biomedicina”), que es va iniciar l'any 2013 per part de l'IRB Barcelona i la Fundació Catalunya La Pedrera, es va celebrar en un acte l'1 d'abril al Parc Científic de Barcelona.

L'acte va comptar amb la presència de participants de les deu edicions del programa, així com de representants de l'IRB Barcelona. La iniciativa pretén donar a conèixer la ciència d'avantguarda desenvolupada a l'IRB Barcelona i fomentar les vocacions científiques entre els joves de primer curs de batxillerat apassionats per la ciència i la recerca biomèdica. A partir de l'èxit del programa, la Fundació Catalunya La Pedrera va llançar posteriorment 13 programes equivalents sota el paraigua del’anomenat “Crazy About Science”.

Més de 240 joves han participat en el programa al llarg dels seus 10 anys, i prop del 95% d'ells han cursat estudis de grau en ciències, amb un 23% cursant un màster o un doctorat. L'IRB Barcelona es compromet a promoure la capacitació científica i el pensament crític a través d'una sèrie d'activitats, com ara la seva Jornades de Portes Obertes, cursos de formació per a professors i materials educatius.

Per a més informació, vegeu: