Donants i iniciatives solidàries

Compromesos amb la Societat
/Repte Metàstasi

L’any 2019 l’IRB Barcelona ha estat molt recolzat per la societat. Alguns eren vells coneguts, d’altres cares noves, però tots ens han fet sentir el seu suport i ara ja són una part important de la nostra comunitat. Parlem dels amics de l’IRB Barcelona, de la gent solidària que no ho ha dubtat un segon i ha fet un pas endavant sumant-se al #RepteMetàstasi per fer front al càncer.

El 2019, més de 2.900 persones han participat en el #RepteMetàstasi, ajudant-nos a arribar molt lluny.

Hi ha un grup de gent molt especial que ha organitzat iniciatives solidàries per captar fons per la recerca del càncer. Són el Llorenç i la Inês, que han brodat cors solidaris amb la iniciativa Suma el teu Cor, a la que s’hi ha sumat molta gent. L’escola Vinya del Sastret, que ha organitzat una festa de la ciència solidària. L’Ester Lizandra que després d'haver superat un càncer de mama, fan polseres per recaptar fons. La Vinyet, la Mariona, la Maria i el Xavier, de Can Morral, que van organitzar un tast solidari i ens van obrir les portes del seu celler. La Montse Clotet, que hi contribueix destinant una part dels drets d’autor del seu llibre "La increïble història d'un núvol". I sempre recordarem, amb un afecte especial, a les nostres amigues la Magdalena Socias, que va recórrer la serra de la Tramuntana, i la Maria Piñol, que va organitzar un concert per lluitar contra una malaltia que malauradament les va vèncer a elles.

Seguirem lluitant en el vostre nom.

Volem donar les gràcies a aquestes i moltes altres persones que fan possible el #RepteMetàstasi.