Entitats col·laboradores

Compromesos amb la Societat
/Repte Metàstasi

Aquestes i altres entitats que donen suport a l’IRB Barcelona són essencials perquè el #RepteMetàstasi de l’IRB Barcelona segueixi avançant en la lluita contra el càncer.

Algunes de les entitats col.laboradores han estat l’associació Vi per Vida, La Fundació Fero, l'associació benèfica Llavaneres Contra el Càncer, la cursa Camí dels Ibers i l’empresa Sysmex España.

Aquest any, l’associació Vi per Vida, que porta ja cinc anys contribuint a la lluita contra el càncer de l'IRB Barcelona, va organitzar un tast solidari amb prop de 200 persones al mercat de Sant Antoni.

La Fundació Fero (fundació privada amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament de la recerca oncològica translacional) va donar el seu suport contribuint a l'adquisició d'equipament per la recerca. I l’empresa internacional de sistemes de diagnosi per càncer i altres malalties Sysmex España, va contribuir donant material de recerca per als laboratoris.

Una altra entitat col.laboradora ha estat l'associació benèfica Llavaneres Contra el Càncer, que treballa per recaptar fons per la recerca contra el càncer.

Finalment, i per segon any consecutiu, els beneficis de la cursa Camí dels Ibers han estat donats a aquesta campanya, que té l’objectiu d’involucrar a tota la societat en la recerca sobre la metàstasi.