Francesc Posas i Modesto Orozco reben el premi ICREA Acadèmia 2018

Compromesos amb La nostra gent
/Premis

A l'abril de 2019, la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, va lliurar el premi ICREA Acadèmia 2018 a Francesc Posas, director de l'IRB Barcelona i cap del laboratori de senyalització cel·lular, i a Modesto Orozco, cap del laboratori de modelatge molecular i bioinformàtica.

El Programa Acadèmia d'ICREA es va llançar en 2008 amb l'objectiu de contribuir a la intensificació de la investigació realitzada per professors universitaris que es troben en una fase totalment activa i expansiva de les seves carreres d'investigació. Els guanyadors del Premi ICREA Acadèmia, tots ells professors de les universitats públiques de Catalunya, reben una important beca d'investigació per un període de cinc anys.

Dels 27 líders de grup actualment a l'IRB Barcelona, 15 són investigadors d'ICREA i 2 professors de l'Acadèmia ICREA. El reconeixement ICREA és un segell de qualitat i excel·lència, i amb aquest nou èxit, l'IRB Barcelona mostra una vegada més l'excel·lent nivell de recerca realitzat a l'institut.